Pontren MINHAJUT THOLABAH Kembangan Bukateja Purbalingga

Mencetak Generasi yang Islamy, Intelektual, Berakhlaqul karimah dan berwawasan Ahlussunnah Wal Jama'ah

THEATER ANAK MINTHOL LG

3 Komentar

Assalamu’alaikum Wr. wb.

Muqoddimah …………………..
Pada kesempatan ini, Santri Pontren Minhajut Tholabah mencoba mengapreasikan kreatifitas santri yaitu Theater. Kami akan membawakan sebuah cerita yang berkaitan dengan salah satu sifat Alloh SWT, yaitu Al – Bashir yang artinya Maha Melihat. Untuk lebih jelasnya monggo di simak yach….. kreatifitas dari para santri Minthol. Salam Minthol ….!!!
Selamat menyaksikan !
Di sebuah rumah / ndalem kyai, ada 2 orang santri putra yang bernama Ahmad dan ‘Aziz yang hendak membereskan meja tamu.
Ahmad : Piye ziz, tamune wis mulih rung ?
Aziz : Wis mad, napa si….?
Ahmad : nggo diberesi mejane ?
Aziz : Okelah kalo begitu. Yuk !
(Maju ke meja tamu).
Aziz : Hemmm, uuenak bangetz rotine mad.
Ahmad : Huzzz… sembarangan …!!! Kon beres – beres koh malah dipangani.
Aziz : Alah …… sekali – kali nicipi roti ndalem.
Ahmad : Saru sampean,,,,, daharane nggone abah nggo tamu malah dipangani.
Aziz : Sampean ra sah ngomong baelah,,,,, kepengin gari tiron, kiye melu mangan roti.
Ahmad : Moh… sorri ya, mangan panganane wong liya tanpa izin kuwe pada bae nyolong,,,, ngerti ???
Aziz : Alahhh,,, ngomong apa sampean la,,, ra ana sing weruh ikih koh…!!!
Ahmad : Lho, aku be weruh ?
Aziz : o….ya ding ya. Aja ngomong sapa – sapa ya ? kiye rahasia kita berdua.
Ahmad : Eling-eling….. gusti Alloh Maha Melihat, meskipun ora ana sing weruh, tapi gusti Alloh tetep mriksani.
Aziz : wislah….. malah debat, yuk gawa mburi…?

Take II
Dua orang santri putri yang bernama Karimah dan Fatimah pulang dari pasar.
Karimah : Fat, mandeg sit lah,,,,, kesel kowh. (jongkok + memegang perutnya, kecapean.
Fatimah : Tapi,,, sedela maning kan dzuhur mba,,,,?
Karimah : Tapi aku kesel fat,,,, kan lagi puasa.
Fatimah : Ya wis liren disit, tapi sedela bae ya mba ? yuk lenggah kana bae ?
(Datanglah penjual minuman keliling).
Yang haus,,,, yang haus,,,,,
Karimah : Pak,,,, tumbas…
Fatimah : Tumbas apa mba,,,? Tumbas tisu apa ?
Karimah : Tumbas wedang koh,,, ngelak banget,,,,
Fatimah : Jere puasa mba ? si deneng arep tumbas wedang ?
Karimah : Lho,,, wong pengin nginum si piwe maning ? sekali – kali ikih ….
Fatimah : Ikieh kuwe mba,,, mbok dukani abah lho….!!!
Karimah : Alah…. Abah ra mriksani ikih,,,,, mumpung lagi nang kene, li ra pada ngerti, mengko nang pondok ya reka – reka puasa maning kowh. Gitu aja kok repot …
Fatimah : Tapi mba…..
Karimah : Tapi apa maning jane …. ???
Fatimah : Eling mba,,, eling,,, emut,,, pancen si abah mboten mriksani, tapi Gusti Alloh Maha Melihat mba…
Karimah : Alah …. malah ceramah,,,, ganggu bae ni’mate wong lagi nginum. (Sambil minum).
Aaaahhh….. suegereee puooolll. Wis yuk mulih…???
(Karimah dan Fatimah melanjutkan perjalanan lagi).

Take III
Para santri berkumpul di Aula untuk mengaji. Kemudian abah datang, lalu duduk.
Assalamu’alaikum Wr. Wb.
Al – Faatihah …..
Sebagai orang mukallaf iku, hukume wajib ngaweruhi ‘Aqoid Islam sing ono 50. nah ‘Aqoid Islam iku dibagi dadi 6 macem. Sing pertama iku sifat wajibe Alloh, terus Sifat Muhale Alloh, Sifat Jaize Alloh, Sifat Wajibe Rosul, Sifat Muhale Rosul lan Sifat Jaize Ro … Rosul.
Nah siki Sifat Wajibe Alloh iku ono piro ???
Santri : wonten 20.
Abah : Jajal kepriwe onine ???
Santri : Wujud, Qidam ……….
Abah : Nah, saiki aku arep nerangna sifat Wajibe Alloh sing jenenge Al – Bashir. Opo ma’nane ?
Santri : Dzat sing mriksani bah,,,
Abah : geh leres, niku.
Dadi, gusti Alloh SWT, mesti mriksani dewek lan sekabehane makhluk. Nang Qur’an yo wis jelas, sing monineإن الله هو السميع البصير nah artine s’temene gusti Alloh dzat ingkang midanget tur dzat ingkang mriksani, gusti Alloh mesti ngawasi tindak – tanduke makhluk ono ngalam dunyo iki.
Setelah selesai menerangkan tentang salah satu sifat Alloh yakni Al – Bashir. Pak Kyai memberi tugas kepada santri – santrinya.
Abah : Mas – mas, mba – mba …. Iki ono jeruk, tapi wis bosok,,, sampean podo tak prentah gelem opo ra ???
Santri : Purun bah ,,,,, pangapunten bade di kongkon nopo njih bah ????
Abah : Sampean podo tak prentah mbuangna jeruk iki … terserah arep dibuang ngendi, sing penting aja ngantek ana sing weruh,,, paham ???
Santri : Paham bah, Insya Alloh.
Abah : Yowis, saiki podo njiot siji – siji jeruke,nek wis podo dibuang mengko kumpul maneh nang Aula.saiki podo mangkat ngana mbuang jeruke!
Santri : Njih bah,,,,
Semua santri pergi untuk melaksaanakan tugas yang diberikan oleh Pak Kyai. Mereka mencoba membuang jeruk dengan persyaratan dari Pak Kyai yaitu jangan sampai ada yang melihat.
Aziz dan Karimah sudah membuang jeruknya dan mereka kembali ke Aula.
Karimah : Mas, njenengan bisa mbuang jeruke ?
Aziz : Ya bisa lah,,,, kaya kuwe kan nu barang gampang. Tek buang maring pereng, kan ora ana sing weruh. Jeruke sampean dibuang ngendi ???
Karimah : Nggonku tek buang nang kamar mandi, tek lebokna pralon. Kan jelas ora ana sing weruh.
Abah : Ehem… ehem…
Aziz+ Karimah : Pangapunten bah,,,
Abah : Lho, konco – koncone ndi ???
Aziz : Duko bah, dereng saged mbucal kadose, dados dereng mriki – mriki.
Setelah menunggu lama, datang para santri yang lain dengan wajah yang merasa takut. Kemudian mereka masuk aula dan masih menggenggam jeruk tadi yang seharusnya dibuang.
Ahmad : Ng… ng… ngapunten bah, kulo mboten saged mbucal jeram niki. Sebabe wonten sing mriksani kulo mawon.
Santri – santri : Ng… ng… nggih bah, kulo deh mboten saged mbucal jeram niki. Pangapuntene bah,,?
Abah : Hem …. Emang sopo sing mriksani sampean podo, Aziz be bisa moso sampean ra bisa.???
Santri – santri : Gusti Alloh bah sing mriksani kulo mawon.
Ahmad : Ng…nggih bah, kulo kali rencang – rencang di awasi mawon teng Gusti Alloh saben wekdal.
Abah : Yo wis, ojo podo wedi, li ora tek omaih…
Pancen bener sing diomongna Ahmad, Gusti Alloh iku Dzat ingkang mriksani. Dadi apa bae sing dilakoni umat manusia lan kabeh makhluk iku Gusti Alloh mriksani. Aziz lan Karimah contone, emang bener miki ora ana wong sing weruh, tapi Gusti Alloh mesti mriksani. Apa bae sing arep dilakoni, dewek kudu eling lan emut bahwa Gusti Alloh mesti ngawasi dewek, mesti mriksani dewek, supaya ngrasa wedi nek arep nglakoni perkara sing dilarang dening agomo.
Aziz : A… a…. a…. anu bah,,, anu ….
Abah : Anu apa ziz ?
Aziz : Anu niku bah, pangapuntene kulo badhe ngaku,,, wekdal kulo kali ahmad mberesi meja tamu, kulo neddi roti sing teng piring….
Karimah : Kulo nggih bah, bade ngaku,,,, dinten wingi wekdal saking peken, kulo mboten siyam tapi teng pondok, kulo ngakune teksih teksih siyam. Pangapuntene bah,,,
Abah : Yo wis ra popo, tapi ojo di baleni maneh ya,,??? Eling – eling, Gusti Alloh kagungan sifat Al – Bashir. Yo wis… ngajine semene disit. Al – Fatihah ……
Santri berdo’a.
Abah : Wassalamu’alaikum Wr. Wb.
Santri : Wa’alaikum sala Wr. Wb.

Demikian penampilan dari santri – santri Minthol, semoga ada hikmah yang bisa kita ambil dari penampilan kami. Dan mohon ma’af bila ada kesamaan nama, cerita, dan kejadian yang menyinggung perasaan anda semua.
Wassalamu’alaikum Wr. Wb.
Maju terus santri Purbalingga, Maju terus Santri Indonesia, Salam seni, salam budaya,
salam Indonesia.
Salam Minthol….!!!

Penulis: minhajuttholabah

Mencetak generasi yang Islami, Intelektual, berwawasan luas dan Berakhlaqul Karimah serta menanamkan nilai-nilai Ahlussunah Wal Jama'ah

3 thoughts on “THEATER ANAK MINTHOL LG

  1. He he he….. maka untuk itu mari kita benahi bersama

  2. MasyaAllah,,
    secara tidak lngsung, cerita itu mngingatkanku khususnya..
    sudah biasa tp sring d abaikan., syukron..

  3. hahaha………. mantap tuh….. tinggal di realisasikan…
    eneng eneng wae…. santri minthol.

coment......

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s